Lyckat bibblo-besök

Idag traskade jag över västerbron för att lämna tillbaka böcker från förra kursen. Fick veta i torsdags att jag klarat tentan, så då var det dags att återbörda böckerna till bibblan. Solen sken, och det var riktigt varmt trots att det bara var förmiddag.

Fick med mig två böcker hem från biblioteket också, såklart. Ingen kurslitteratur, men det kommer ju en påskhelg ganska snart och då måste jag få tid till lite privat läsning också. Babylons gator av Carina Burman har jag läst en del om på diverse bloggar och fastnat för, den vill jag verkligen läsa, men det var ett impulslån så den är inte prioriterad. Sen fick jag med mig Reglerna av Sara Mannheimer. Det var det planerade lånet. Har kikat efter den ett tag, men det har alltid varit utlånad, men då jag kollade öppettiderna på mina närliggande bibliotek såg jag att den fanns inne i Hornstull. Annars hade jag kunnat promenera till Alvik, Stora Essingen, Gröndal, Fridhemsplan eller Stads bibblan. Jag gillar att jag har nära till många bibliotek :)

Nu hoppas jag att det blir mycket tid till läsning i helgen. Sambon och jag ska fixa på balkongen, olja in möbler och plantera blommor, så det kanske blir lite mysig läsning på balkongen också.

Kommentarer
Postat av: Boktokig

Med så många bibliotek skulle jag ha alldeles för många böcker hemma!!! ;)



Låter mysigt att sitta på balkngen och läsa!

2009-04-07 @ 11:08:22
URL: http://boktokig.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0