Bokklubbs-middag

Igår var det bokklubbs-middag hemma hos mig. Hela dan var kaos, så jag hade inte riktigt hunnit med allt jag tänkt göra, men det blev nog bra ändå. "Drömfakulteten" som vi läst utspelar sig i Amerika, och för hade vi lite amerika-tema på maten. Jag bjöd på hemmagjorda hamburgare (både brödet och köttet alltså) med en hel del tillbehör. Pommes till det. Det verkade smaka! :) Till efterrätt blev det en (hyfsat misslyckad) cheesecake (men de åt ändå, och verkade tycka att det var gott ändå...).

Om boken tyckte vi ganska lika, men hade ändå mycket att säga. Vi har ordnat en bokklubbs-läsdagbok, och nu gick vi igenom alla böcker vi läst, från första omgången våren 2006, och skrev små omdömen.

Till nästa gång är det ryskt som gäller. Nikolaj Gogol. "Kejsarinnans tofflor". Ska bli intressant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0