Fynd i mataffären

När jag och sambon bara skulle in en snabb sväng på Vi igår hamnade jag framför en STOR låda med pocketböcker. 25 kr/st. Svårt att motstå om det finns något man vill ha. Brukar inte vara så lovande, och jag fick gräva djupt innan jag kom fram till go'bitarna. Blev två böcker till framtida pocket&prassel-paket, eller andra presenter. Och till mig själv och sambon blev det "100 sätt att rädda världen..." av Johan Tell. Till mig själv blev det Kate Mortons "Dimmornas lek". Hade inte sambon velat gå därifrån hade jag kunnat leta efter fler fynd, men han blev lite otålig. Trevliga fynd i alla fall :)

Idag ska hemtentan in, så sen kanske jag får lite tid till läsning. Nästa vecka drar nästa kurs igång. Rivstart. En hel del att läsa redan tills på tisdag eller onsdag, men jag ska bli bättre på att utnyttja tiden, så att åtminstone kvällsläsningen kan bli frivillig läsning.

"Drömfakulteten" är fortsatt bra, ska diskuteras på onsdag. Är nyfiken på att höra vad de andra tycker om den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0