Trögt

Läsandet går segt för tillfället. Har inte läst ut en bok sedan dan' före doppare dan'. Helt galet, men jag har inte haft särskilt mycket läslust senaste veckorna, blir ju så ibland. Har istället lyckats umgås lite mer med sambon, vilket är lite viktigare faktiskt. Om 7 månader gifter vi oss, på dagen idag faktiskt.

Håller på med "Vägen" av Cormac McCarthy. Halvvägs tror jag. Har inte sett det som får folk att hylla den än, men jag tror det kommer.

"Bittert arv" ligger högst på läs-priolistan. Det är inte skrivit i sten när nästa bokklubbsmöte är, men kanske redan om en vecka. Nu är jag dock lite ledig fram över, så tid till läsning kommer jag i alla fall ha.

Har läst en del intressant kurslitteratur senaste veckorna (så ja, läst har jag ju faktiskt gjort, men kurslitteratur är sällan nöjesläsning även om det kan vara intressant). Kanske kommer ett inlägg om det senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0