Tiden flyger förbi

Det var inte riktigt meningen att det skulle bli en tre veckor lång tystnad här, men så blir det ibland. Livet tar över, kurslitteraturen tar en del tid, sen blev jag sjuk och låg i sängen i en vecka; orkade varken läsa eller skriva. Men nu är jag tillbaka igen.

Igår kom det en bok från Uppsala English Book club. Denna gång var det Jhumpa Lahiris Unaccustomed Earth. Noveller! Perfekt nu när min lästid är lite splittrad och ojämn. Dessutom är jag riktigt nyfiken på Lahiri. Den indiske tolken har stått i min bokhylla ett tag, kanske två (möjligen tre) år, får se vilken jag börjar med. (Den indiske tolken är utgiven av "En bok för alla" och kostar 20 kr hos Bokus).

Ska försöka skriva lite om de (få) böcker jag läst de senaste veckorna, så att det kommer lite fler inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0