Mera bokpaket!

Jag vann en tävling hos En bok om dagen och dagen efter vann jag dessutom Bokhoras andra advent tävling. I måndags fick jag paket från piratförlaget, och i fredags kom avin till ett paket från Bonnier Carlsen.

Paketet jag vann hos En bok om dagen innehöll Unni Lindells "Honungsfällan". Har inte läst något av Lindell, har "Orkestergraven" i bokhyllan, men det har inte blivit av att läsa den än.

Paketet jag vann hos Bokhora innehöll tre böcker av Scott Westerfeld.
"Parasit"
"Ute/inne"
"Ful"
Har inte hört talas om Westerfeld. Någon annan som läst?
Ska bli spännande att stifta bekantskap med ytterligare en ny författare.

Väntar på ett annat paket också. Beställde nästa månads bokklubbsbok i fredags, och även lite julklappsböcker, från Adlibris. Ser fram emot att läsa "Bittert arv" av Kiran Desai. Ingen bok jag skulle plockat upp själv, men det är det som är bra med bokklubben; att man "tvingas" vidga sin läsvyer. När den här boken kom i pocket på svenska fördes det en omslags diskussion hos Mårten på bloggen pocketpocketpocket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0