Bokpaket!

Hämtade ett bokpaket idag, är inget direkt ovanligt, men det är alltid lika roligt! :)

Just det här paketet innehöll:
Pingvin försvunnen av Andrej Kurkov. Fortsättningen på "Pingvinen och döden" som jag skrivit om i ett tidigare inlägg.
Mig äger ingen av Åsa Linderborg. Jag brukar "akta" mig för böcker som får pris och blir hypade, höjd över skyarna. Åtminstone när det blåser som värst, sen plockar jag gärna upp dem när stormen lagt sig. Nu är det alltså dags för att plocka upp Augustpris-vinnaren 2007.
Innan jag dör av Jenny Downham. Vet inte så mycket om den. Verkar ganska tragisk, och lättläst.

Ser fram emot att sätta tänderna i dessa böcker, men det är ett antal andra som ligger på tur. Och först och främst måste jag läsa ut månadens bokklubbs-bok.

Kommentarer
Postat av: Holly Hock

Jag värjde mig också länge inför Linderborgs "Mig äger ingen", jag har lite svårt för diskbänkar, orangea tapeter och sjuttiotalsmisär. Men jag har läst den och älskar den. En bok att ta till sitt hjärta!

2008-12-06 @ 21:51:57
URL: http://www.hollyhock-therese.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0