Läs-längt

Jag vill bara ligga och läsa hela dagarna. Slippa tänka på plugg och jobb. Kommer inte få något riktigt jullov, men ska försöka släppa allt ett par dagar kring jul. Har så mycket jag vill läsa, och så mycket lust till läsning.

Ikväll tänker jag läsa ut "Mig äger ingen", kommer en längre utläggning om vad jag tycker om boken, men det är mestadels positiva kommentarer. Sen blir det nog en spännande deckare i form av Theorins senaste, "Nattfåk". Egentligen läser inte jag särskilt mycket deckare, med undantag för somrarna, men "Skumtimmen" tog mig med storm. Hoppas att "Nattfåk" är lika bra!

Imorgon ska jag "fira" julafton med två av mina bästaste kamrater. Vi har bestämt vad julklapparna ska innehålla; bok + te. Är nöjd med paketen de ska få, och är hemskt nyfiken på vad de hittat på!

Imorgon väntar sista seminariet innan jul, och i helgen blir det jobb, sen kanske jag får lite sammanhängnade ledighet! Underbart.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Tadck för att du tittade in på min blogg, så att jag i min tur hittade hit! Vad spännande att läsa om din läsning.

Och ja - nu är läslängtet verkligen stort!



Ha en riktigt trevlig jul och ett gott nytt! (Hoppas också att du hinner med några goda stunders läsning före dess)

2008-12-18 @ 15:47:51
URL: http://stundpajorden.blogspot.com
Postat av: Lotta

jag gillade också skumtimmen och är jättesugen på att läsa nattfåk också, men jag har ännu inte införskaffat den.



Jag längtar efter julen så det blir en massa lediga dagar med förhoppnignsvis mycket läsning! Det har varit alldeles för trögt på den fronten nu ett tag... :(

2008-12-18 @ 16:23:19
URL: http://hyllan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0