Nystart

Jo, nu är det dags att ta tag i bloggen igen. Sommaren har gått i ett nafs, och jag har inte hunnit läsa så mycket. Det är inte riktigt likt mig, brukar läsa massor på sommaren. Just denna sommar har jag istället ägnat mig åt att gifta mig och lite annat viktigt :)

Igår började höstterminen. Litteraturvetenskap 2 är det som står på schemat. Jag hoppas att jag blir med tillfredsställd den här terminen, nu är det teori&metod, fördjupningskurs och uppsats som gäller! Lite mer varierat, och inte bara plöja litteratur även om det blir en hel del sånt också, men desto mer analys av litteratur.

Jag är med i Pocket&Prassel 3.0 och ska snart svara på frågorna här på bloggen.

Några böcker har det ändå blivit läst, jag kommer nog inte kunna skriva några utförliga recensioner av dem, men lite korta kommentarer ska jag nog kunna åstadkomma.

Kommentarer
Postat av: Din hemlige bokvän

Jag finns och jag väntar med spänning på svar på frågorna :)

2009-08-25 @ 17:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0