Diggar leveranssättet!

I veckan fick jag första boken från Uppsala English Book club! Jag var lite för ivrig med öppnandet, så jag har inget bildbevis, men det har Holly Hock. Jag gillar verkligen att de slagit in pocketen i brunt papper och skrivit adressen med en vanlig bläckpenna, för hand! För mig är det personligt och omtänksamt. Det känns att det är en människa som satt dit tejpen och liksom tagit i boken. Eh...kanske låter...konstigt, men jag diggar det.

Tyvärr är jag lite, lite besviken på innehållet. I beskrivningen av bokklubben står det så här: titlar och författare som inte riktigt blivit kända i Sverige ännu. Och just den här boken faller inte inom ramen för detta. Boken ifråga är Siri Hustvedts senaste roman "The Sorrows of an American", och nä, jag köper inte att det är en bok som inte blivit känd i Sverige, inte heller författaren är särskilt okänd. Men UEB får plus på leveransen och ett par månader till på sig för att övertyga mig. Och jag ser ändå fram emot att läsa boken :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0